poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTBWAPR otwiera nowy dział

TBWAPR otwiera nowy dział

W agencji TBWAPR utworzono dział Consumer PR, który zajmuje się obsługą firm i marek konsumenckich.  Szefem działu została Joanna Falkowska, dotychczasowy account manager, związana z TBWAPR od ponad sześciu lat. Jako head of consumer PR Falkowska zajmuje się budowaniem strategii komunikacji dla marek konsumenckich, projektami new business oraz zarządzaniem zespołami obsługującymi stałych klientów takich jak m.in. Häagen-Dazs, FoodCare, Wawel, Metsä Tissue i Corex oraz nowymi projektami agencji.

Nowy dział skupi się na kampaniach komunikacyjnych marek i produktów konsumenckich, jak również projektach specjalnych takich, jak: organizacja product placement oraz celebrity relations.

W związku z powołaniem nowego działu do agencji dołączyły Marta Białasiewicz, Aleksandra Rogala oraz Marta Stejter.

Marta Białasiewicz jako account executive zajmuje się markami Gellwe oraz Fitella (FoodCare). Wcześniej pracowała w agencji Effective Public Relations, HJ Heinz Polska oraz Kamis Przyprawy na stanowiskach specjalisty ds. PR.

Aleksandra Rogala, również account executive TBWAPR odpowiedzialna jest za obsługę takich klientów, jak Wawel i Metsä Tissue. Wcześniej związana była z agencją Partner of Promotion oraz dystrybutorem filmów 35 mm.

Marta Stejter jest absolwentką kierunku Media & Communication na Birmingham City University,
w TBWAPR zajmuje stanowisko PR Assistant. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj