Znamy listę finalistów tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum, którego patronem medialnym jest PRoto.pl. Wśród 21 kampanii zakwalifikowanych do finału w kategorii PR znalazły się cztery projekty zrealizowane przez polskie agencje. Trzy nominacje uzyskała agencja Ciszewski PR, za kampanie „Jak jej to powiedzieć” (zrealizowaną dla Rexony), „BRITA Tester” i „Solidarność – dziękuję”, przygotowaną na zlecenie Europejskiego Centrum Solidarności. Nominowana została także agencja Genesis PR, która dla Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich przygotowała kampanię „Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich”.
W kategorii PR, poza agencją Ciszewski PR, trzy nominacje uzyskał tylko dział PR tureckiego operatora Turkcell Iletisim. W kategorii public relations łącznie wpłynęło 89 zgłoszeń, w tym 13 z Polski. PRoto.pl jest jest patronem medialnym konkursu. (ks)