Intuicyjna, szybka, łatwa, innowacyjna i atrakcyjna. To tylko kilka z wielu zalet nowego narzędzia do monitorowania mediów: nowej Platformy IMM.
10.10.10 o godzinie 10:10 odbyła się premiera najnowszego narzędzia do monitoringu mediów Instytutu Monitorowania Mediów – nowej Platformy IMM. Klienci Instytutu mogą już korzystać z nowego narzędzia i z pewnością zauważą szereg zmian wprowadzonych, by ułatwić im pracę na wyszukanych materiałach. Według testów IMM nowa aplikacja najlepsze efekty pracy uzyskuje w najbardziej popularnej przeglądarce Mozilla Firefox. Wtedy również działa najszybciej.
Sprawdź jak działa nowa Platforma IMM.
Najważniejsze zmiany wprowadzone do nowej Platformy IMM
1. Widok materiałów – Całkowicie zmieniła się forma wyświetlania przekazów przyporządkowanych poszczególnym mediom – teraz przeglądanie wyników monitoringu odbywa się bez wykonywania dodatkowych operacji, przechodzenia do nowych kart przeglądarki. Materiały wyświetlają się w centralnym miejscu strony głównej, pod listą wszystkich materiałów zgromadzonych w wybranych katalogach. Takie rozwiązanie pozwala na szybkie przeglądanie materiałów z interesujących użytkownika mediów i szybszy do nich dostęp.
2. Automatyczne nadawanie ocen dla wyszukanych materiałów (dostępne w katalogach, gdzie wprowadzono słowa do zaznaczenia przy pomocy funkcji „zaznaczanie słów”). Odbywa się to z blisko 90% skutecznością. Jeśli automat jednak błędnie nada ocenę można ją w każdej chwili, w prosty sposób poprawić, klikając na ikonkę z właściwą oceną.
3. Zakładki mediów znajdują się w centralnej części strony głównej. Wyniki monitoringu mediów wyświetlają się także w centralnej części platformy – posegregowane w dedykowanych im zakładkach mediów. Kompletny wynik monitoringu forów i blogów wyświetla się w zakładce Social Media.
4. Katalogi uległy podziałowi na: katalogi na zamówienie, systemowe i użytkownika. Osoba korzystająca z platformy, widzi je wszystkie przez cały czas, nawet, jeśli nie trafiły do nich żadne treści. Do katalogów użytkownika oraz systemowych można dowolnie przenosić materiały z katalogów na zamówienie. Katalogi użytkownika każdy klient może dowolnie dodawać sam (analogicznie jak w programie pocztowym) i kopiować tam wybrane materiały – spełniają one funkcję dotychczasowej teczki i są pomocne w tworzeniu biuletynów, wysyłek e-mail, zipów, arkuszy xls lub wykresów z materiałów wybranych w różnych katalogach.
5. Wykresy – Dzięki tej aplikacji każdy użytkownik może stworzyć wykresy z wybranych mediów i katalogów, w dowolnej formie – liniowe, słupkowe, kołowe i kolumnowe – oraz okresu od 1 dnia do 6 miesięcy. Użytkownik może także, ze zgromadzonych materiałów, sporządzić złożone zestawienia i zapisać je w swoim komputerze lub poddać dalszym modyfikacjom. Funkcja „Wykresy” na nowej platformie umożliwia generowanie wielu ich typów ze wszystkich materiałów zgromadzonych na platformie.
Informacja promocyjna