niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPrzetarg za 20 mln zł. Jest agencja!

Przetarg za 20 mln zł. Jest agencja!

Krajowa Rada Drobiarska wybrała agencję, która zrealizuje wartą 20 mln zł kampanie promującą mięso drobiowe w Polsce. Zwyciężyło konsorcjum reprezentowane przez Partner of Promotion.

Konsorcjum przygotuje kreację i zrealizuje największą kampanię mięsa drobiowego w Polsce. Koszt dwuletniej akcji informacyjno-promocyjnej oszacowano na 20 mln zł (z czego połowę mają stanowić pieniądze pozyskane z Unii Europejskiej). Agencja ma przygotować również wniosek o dofinansowanie projektu z funduszy unijnych. Kampania ma się rozpocząć w ostatnim kwartale przyszłego roku i potrwać do roku 2013. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj