Ministerstwo Gospodarki rozpisało przetarg na promocję projektu „Wsparcie administracji publicznej, organizacji pozarządowych i organizacji przedsiębiorców w procesie upowszechniania wśród małych i średnich przedsiębiorstw wiedzy na temat Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia”.
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji, z wyłączeniem spotów radiowych i telewizyjnych oraz utworzenia strony internetowej. Głównym celem kampanii jest dotarcie z wiedzą na temat Dyrektyw Nowego i Globalnego Podejścia do grup docelowych oraz wskazanie im korzyści wynikających ze stosowania tych dyrektyw i oznakowania CE. Kryteria, które będą brane pod uwagę przy wyborze ofert, to: cena (55 proc.), liczba odbiorców (20 proc.), zapewnienie trwałości projektu (15 proc.) oraz liczba działań promocyjnych (10 proc.) Na 100 punktów w każdym z wymienionych kryteriów może liczyć podmiot, który przedstawi najtańszą ofertę i zaproponuje cztery lub więcej działań promocyjnych oraz nowoczesne narzędzia komunikacji mające szanse dotrzeć do jak największej liczby odbiorców.
Ministerstwo zastrzega, że nie dopuszcza ofert częściowych ani warunkowych. Termin składania ofert upływa dnia 18.03.2010 r. o godz. 10:00. (es)