czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościHealthThink public relations - nowa agencja na rynku

HealthThink public relations – nowa agencja na rynku

Na początku marca działalność rozpoczęła specjalizująca się w zakresie healthcare PR agencja HealthThink public relations. Wcześniej, przez dwa lata, organizowała szereg eventów prozdrowotnych i kampanii społecznych pod szyldem HealthEvent. Rebranding wiąże się z rozszerzeniem zakresu usług świadczonych przez agencję.

Obecny obszar działań obejmuje media relations, PR produktowy i korporacyjny, e-PR, CSR, szkolenia i warsztaty medyczne. Jednocześnie HealthThink nadal zajmuje się organizacją i koordynacją wszelkich inicjatyw eventowych typu healthcare.

Zespół HealthThink tworzą nie tylko PR-owcy i marketingowcy wyspecjalizowani w sektorze medycznym, ale również lekarze, trenerzy i farmaceuci, którzy dbają o merytoryczną stronę działań prowadzonych przez agencję.

Do klientów HealthThink public relations należą m.in.: Apteki Dbam o Zdrowie, GreenPan, TU INTER Polska S.A., MedPage.pl, VIPMedica. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj