W maju startuje II edycja kursu języka angielskiego dla PR-owców.
Tematy zajęć dostosowane są do potrzeb codziennej pracy PR-owców i sytuacji, które mogą napotkać na swojej drodze.
Bez znajomości języka angielskiego trudno o pracę w PR. Pracodawcy coraz częściej wymagają od potencjalnych pracowników znajomości języków obcych. Potwierdzają to wyniki ostatniego raportu o rynku pracy w branży public relations.
„Językiem PR-u, marketingu czy reklamy jest angielski. Branża na co dzień używa zwrotów, takich jak: product placement, media relations, press release, briefing, relaunch, press kit, public affairs, CSR, follow-up itp., zakładając, że są one zrozumiałe dla wszystkich. Samo określenie »public relations« nie ma też dobrego polskiego odpowiednika” – mówi Agata Urbańczyk, PR & Marketing Manager Szkoły Językowej Lang Ltc.
PRoto.pl i Szkoła Językowa Lang Ltc. Już drugi raz organizują kurs języka angielskiego dedykowany dla PR-owców. Kurs odbywać się będzie na dwóch poziomach – A2/B1 i B2/C1. Kwalifikacje na dany poziom prowadzone będą poprzez test przesłany przez metodyków z Lang Ltc. i rozmowę telefoniczną uczestnika z lektorem.
Nowością w tej edycji jest możliwość wykupienia kursu w całości, jak i tylko wybranych modułów. Zapraszamy do zapoznania się z programem kursu.