Województwo pomorskie poszukuje agencji, która zaplanuje działania promujące Pętlę Żuławską – system dróg wodnych, obejmujących deltę Wisły.
Przedmiot przetargu został podzielony na dwa zadania. Pierwsze dotyczy przygotowania strategii komunikacji projektu „Pętla Żuławska – rozwój turystyki wodnej”. W jego ramach ma zostać opracowany m.in. plan kampanii PR na lata 2011-2013. Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego planuje przeznaczyć na nią 1,5 mln złotych.
Drugie zadanie dotyczy przygotowania i opracowania kreacji kampanii promocyjnej, w ramach I etapu projektu „Pętla Żuławska – rozwój turystyki wodnej”. Wybrana agencja będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie projektów graficznych materiałów promocyjnych oraz propozycji niekonwencjonalnych działań marketingowych a także innych działań promocyjnych i PR.
Przy ocenie ofert pod uwagę będą brane dwa kryteria: cena (60 proc. punktów) i koncepcja (40 proc.). Oferty można składać do 19 maja. (ks)