Ministerstwo Spraw Zagranicznych ogłosiło konkurs na opracowanie projektu kampanii promującej Polskę w internecie z uwzględnieniem mediów społecznościowych. Będzie ona skierowana do anglojęzycznych internautów i przeprowadzona w oparciu o oficjalny portal promocyjny Polski www.poland.gov.pl.
Projekt kampanii powinien uwzględniać integrację z działaniami promocyjnymi, podejmowanymi przez Departament Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej MSZ na oficjalnym portalu promocyjnym Polski www.poland.gov.pl oraz w serwisach tematycznych, w szczególności www.polishhighfliers.pl. Sama kampania powinna być realizowana przede wszystkim w zachodnioeuropejskich mediach internetowych, z możliwością rozszerzenia na rynek amerykański. Zamawiający oczekuje projektu kampanii niestandardowej, wykorzystującej nowoczesne narzędzia e-PR i e-marketingu (m.in. marketing wirusowy, SEM).
Wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie można składać do 19 maja. Same prace konkursowe będzie można składać do 17 czerwca. Autor najlepszej pracy konkursowej zostanie zaproszony do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.(ks)