sobota, 21 września, 2024
Strona głównaAktualnościT-mobile: rebranding za 100 mln

T-mobile: rebranding za 100 mln

5 czerwca, istniejąca od prawie 15 lat w Polsce marka sieci komórkowej Era, zmienia się na T-Mobile. Koszt rebrandingu przeprowadzonego pod hasłem „Nadchodzi wyjątkowa chwila” ma wynieść ok. 100 mln zł – informuje Newsweek.pl

Plany, o których mówiło się już od 2006 roku, zostały zrealizowane. „Nazwa firmy się nie zmienia i zostaje PTC”- zapowiedział na czwartkowej konferencji Miroslav Rakowski, prezes spółki. Według niego koszty kampanii są „zbliżone do kwoty 100 mln zł”, ale nie można stwierdzić, „czy od góry czy od dołu”. Rakowski jednocześnie prognozuje, że sieć pod nową marką powinna wypracować zysk na poziomie ubiegłorocznym, z możliwym spadkiem przychodów do 2 proc.

Jak informuje Newsweek.pl, według rankingu Polska Marka, Era jest obecnie piątym najcenniejszym brandem w Polsce, z wartością wynoszącą ok. 1 mld 480 mln zł. Co ważne, T-Mobile niezmiennie będzie oferować wszystkie dotychczas świadczone przez PTC pod marką Era usługi i produkty mobilne oraz stacjonarne, a produkty oznakowane T-Mobile będą wkraczały na rynek stopniowo. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj