Bycie managerem gwiazd lub (i) osób pretendujących do tytułu , to wcale niełatwe zadanie, zwłaszcza w Polsce.
Trzeba mieć wiedzę, doświadczenie, kontakty, takt i taktykę oraz dużo czasu na prace z tymi osobami.
*Co znaczy management gwiazd w Polsce, a co na świecie?
*Czy show-biznes dojrzał do tego, by docenić pracę managera gwiazd?
*Czy aktorzy, artyści, prezenterzy telewizyjni czują potrzebę reprezentowania ich przez managera?
*Czy ta sama osoba powinna zajmować się PR-em gwiazdy i komercyjnym wykorzystywaniem jej wizerunku, udziałem w eventach, akcjach PR oraz planowaniem jej kariery?
*Na czym powinna polegać współpraca PR-owca gwiazd z managerem?
*Kto z nich jest ważniejszy?
*Na ile gwiazda może być uzależniona od managera i innych osób?
*Czy ktoś bliski, z rodziny powinien być managerem gwiazdy?
*Jak zdefiniować gwiazdę show-biznesu?
*Czy nie nadużywamy tego określenia względem osób, wykreowanych na chwilę przez telewizyjne show?
*Czy manager powinien obejmować swoją opieką dużą grupą gwiazd czy tylko kilka osób?
*Co buduje markę agencji impresaryjnej?
*Co znaczy pośrednik pośrednika?
*Dlaczego na stronach internetowych różnych agencji: artystycznych, impresaryjnych, PR-owych widnieją te same nazwiska gwiazd?
*Przez którą agencję zatem szukać gwiazdy?
*Czy agencja odpowiadająca za PR gwiazdy ma prawo komunikować, że gwiazda wystąpiła w reklamie, choć sama nie zdobyła tego kontraktu?
*Nieuczciwa konkurencja w show-biznesie.
Na te i inne pytania odpowiem Państwu podczas szkolenia, które odbędzie 20 czerwca 2011r. w Warszawie.
SERDECZNIE ZAPRASZAM!
Mariola Berg