Jak powinna wyglądać atrakcyjna strona internetowa lokalnego samorządu? Dlaczego warto organizować eventy promocyjne? Jak skutecznie współpracować z dziennikarzami? Na te i inne pytania będzie można uzyskać odpowiedź podczas I Kongresu Promocji Mazowsza. Wezmą w nim udział eksperci z zakresu marketingu terytorialnego oraz przedstawiciele samorządów lokalnych odpowiedzialni za promocję swoich powiatów, gmin, miast i wsi.
I Kongres Promocji Mazowsza nie będzie zwykłą konferencją poświęconą promocji regionu. Jego celem jest nawiązanie współpracy pomiędzy samorządami z Mazowsza oraz specjalistami zajmującymi się marketingiem terytorialnym i promocją regionalną. Pozwoli to w przyszłości na budowanie spójnego wizerunku naszego województwa.
Kongres ma charakter konferencyjno-warsztatowy. Podczas jego pierwszej części odbędą się prelekcje dotyczące promocji Mazowsza i sześciu największych miast regionu. Przedstawione zostaną także najlepsze praktyki z zakresu promocji miejsc z Polski i ze świata. Odbędzie się również panel dyskusyjny z udziałem ekspertów. W drugiej części uczestnicy wezmą udział w warsztatach tematycznych: „Użyteczność i podstawy promocji samorządowych stron internetowych”, „Media, eventy, CCPR” oraz „Badania marketingowe na potrzeby promocji jednostek samorządu terytorialnego”.
Pomysłodawcą i głównym organizatorem Kongresu jest Samorząd Województwa Mazowieckiego. Partnerem merytorycznym została Fundacja Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc.
Zapraszamy na szkolenie “Promocja miast i regionów.” – już 28 czerwca w Warszawie! Zapisz się już dziś!