Mówimy: social media, myślimy: Facebook – tak dzieje się coraz częściej, przynajmniej w Polsce. Mimo że Nk.pl wciąż ma więcej użytkowników w Polsce niż FB, to na nim odbywa się aktywne firmowe życie, ponieważ to Facebook oferuje największy potencjał marketingowy dla firm.
Ale przecież social media to nie tylko Facebook. Warto poznać i inne portale, które dają nam wiele ciekawych możliwości. Przykładem może być Twitter, dzięki któremu możemy szybko i ekonomicznie komunikować się z otoczeniem oraz śledzić na bieżąco komunikaty innych, którzy są w grupie naszych zainteresowań.
Narzędziem typowo biznesowym jest GoldenLine, który pozwala nam na przedstawienie swojego dorobku zawodowego, nawiązanie kontaktów biznesowych, poszukiwanie pracy/pracowników, zakładanie grup dyskusyjnych. Często można uzyskać tu porady ekspertów z różnych branż, przedstawić swoje opinie, podyskutować merytorycznie, z dala od szumu internetowego na portalach skierowanych do szerszej grupy użytkowników.
Firma, rozpoczynając działalność w sieci powinna zastanowić się, na jakich portalach powinna się pojawić, gdzie i o czym powinna mówić, tak żeby przyniosło to jej korzyści i nie spowodowało sytuacji kryzysowej. Jak przygotować strategię komunikacji w social mediach? Które portale wybrać do swojego biznesu? Jak uniknąć kryzysu w mediach społecznościowych? Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas szkolenia PRoto.pl i Heureki „Jak odnieść sukces w social mediach?”. Już 26 lipca. Zapraszamy!