Radomski magistrat poszukuje agencji, która zrealizuje kampanię wizerunkowo-informacyjną „Precyzja jest w nas”.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie przygotowanie założeń kreatywnych dla kampanii oraz założeń realizacji kampanii, w tym wybór kanałów komunikacji, przygotowanie scenariuszy działań niestandardowych, zaplanowanie działań PR oraz działań w internecie.
Na przeprowadzeni kampanii zarezerwowano 300 tys. złotych brutto. Zainteresowane podmioty swoje prace mogą składać do 22 lipca. Ocenie podlegać będą ich następujące elementy: cena (20 proc.), spójność założeń kreatywnych z wytycznymi strategii marki Radom, spójność przedstawionych działań w odniesieniu do założeń kampanii (po 25 proc.), formy, kanały i sposoby komunikacji kampanii (15 proc.), zaproponowane działania public relations, proponowana forma i sposób przebadania odbioru i czytelności przekazu wszystkich koncepcji kreatywnych oraz scenariuszy kampanii, propozycje zaangażowania grup docelowych w działaniach realizujących założenia kampanii (po 5 proc.). (ks)