Spółka PL.2012 poszukuje firmy, która przeprowadzi kampanię informacyjną i rekrutacyjną dotyczącą projektu Akademia Euro.
Do zadań zwycięzcy przetargu należeć będzie przygotowanie materiałów promujących szkolenia, zorganizowanie i przeprowadzenie rekrutacji ich uczestników, zorganizowanie kampanii rekrutacyjnej w mediach, kampanii internetowej, spotkań z udziałem mediów i interesariuszy projektu.
Cała kampania potrwa do maja 2012 roku. Zainteresowane firmy swoje oferty mogą składać do 26 lipca. Przy ich ocenie zostaną wzięte pod uwagę następujące kryteria: cena (70 proc.), zgodność treści materiałów rekrutacyjnych z celami i grupami docelowymi Akademii EURO (15 proc.) i zgodność ogłoszeń rekrutacyjnych, projektu ulotki rekrutacyjnej, projektu plakatu rekrutacyjnego i stoiska zgłoszeniowego z wytycznymi (15 proc.).
Celem projektu Akademia Euro jest podniesienie kompetencji językowych, zawodowych i interpersonalnych oraz zdolności adaptacyjnych pracowników, którzy będą obsługiwać zagranicznych turystów podczas Euro 2012. (ks)