Znamy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Wśród nagrodzonych w kategorii PR znalazła się polska agencja DDB. Polacy odebrali aż 17 nagród.
DDB Warszawa zostało nagrodzone za kampanię „Sztuka nigdy nie widziana” dla Fundacji Audiodeskrypcja. Praca dostała srebro w kategorii PR i złoto w kategorii Events. Ogółem w kategorii PR przyznano aż 10 nagród – najwięcej ze wszystkich.
Pozostałe nagrody przypadły wyłącznie agencjom marketingowym i reklamowym. Leo Burnett Warszawa dostał pięć statuetek za Tajemnice obrazów zrealizowaną dla PZU i Muzeum Narodowego w Krakowie. Nagrodzono ją w kategoriach: Integrated communications campaigns (Golden Watch), Direct campaigns (złoto i Grand Prix), Digital campaigns (srebro) i Innovative campaigns (złoto). Wcześniej otrzymała Grand Prix i Golden Drum w kategorii Press za kampanię zrealizowaną dla Procter & Gamble dla marki Dreft. Inna odsłona tej samej kampanii zdobyła Silver Drum w kategorii Press. W tej kategorii Leo Burnett dostał jeszcze jedną nagrodę Silver Drum z kampanię dla P&G – tym razem dla marki Bonux.
Grey Worldwide Warszawa zdobyła Golden Drum i Grand Prix w kategorii Corporate & Brand Materials za kalendarz wykonany dla Taboo Condoms.
Zaś Euro RSCG Warsaw otrzymała aż trzy nagrody za pracę przygotowaną dla Amazonki – Stowarzyszenie Warszawa Centrum pt. „Co człowiek przegapi, znajdzie maszyna”: Golden Drum w kategoriach Direct Communications i New and Innovative oraz Grand Prix w kategorii New and Innovative. Scholz & Friends otrzymał statuetkę Golden Drum w kategorii Digital za projekt zrealizowany dla Polskiej Akcji Humanitarnej.