W październiku ukazała się książka „Public relations – konteksty międzykulturowe i międzynarodowe”. To praca zbiorowa, pod redakcją naukową Grażyny Piechoty, w której można znaleźć teksty pracowników naukowych oraz praktyków PR-u, w tym prace dyplomowe studentów, którzy ukończyli studia podyplomowe „Międzykulturowy PR”. Książkę naukowo zrecenzował prof. Jerzy Olędzki z Uniwersytetu Warszawskiego. W jego opinii: „Potrzebujemy wciąż nowych analiz i propozycji działań oraz wiedzy o doświadczeniach organizacji, które mogą nam pomóc w rozwoju teorii i praktyki uprawiania public relations. Przedstawione prace prezentują intrygującą dla wielu badaczy komunikowania społecznego opisową perspektywę roli międzykulturowości w społeczeństwach lokalnych, międzykulturowości widzianej jednak w kontekście jej znaczenia globalnego. Jest to temat niezwykle rzadko poruszany w naszej literaturze.”
Jak zaznacza redaktor naukowa zbioru:„Kontekst międzykulturowy i międzynarodowy prezentacji public relations w tym opracowaniu służy wskazaniu, że kształtowanie wizerunku, budowanie relacji z otoczeniem, tworzenie płaszczyzn dialogu nie odbywa się wyłącznie za pomocą wybranych narzędzi, w homogenicznym otoczeniu.”
Książka, wydana przez Oficynę Wydawniczą AFM w Krakowie, została objęta patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz PRoto.pl.