PRotony 2012 czas zacząć! Już od dzisiaj można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji wyznaczających standardy w branży PR.
O nagrody mogą ubiegać się osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, instytucji, organizacji non-profit oraz administracji publicznej, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską.
Kandydatów do nagrody w poszczególnych kategoriach można zgłaszać od 6 lutego do 6 marca 2012. Nagrody zostaną przyznane w pięciu kategoriach:
1) Osoba/zespół w firmie PR-owskiej;
2) Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji;
3) Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej;
4) Rzecznik prasowy;
5) Osoba/zespół zajmująca/y się edukacją w PR.
Oprócz tego spośród wszystkich zgłoszonych, którzy zgodzą się na udział w konkursie i/lub wypełnią zgłoszenia zainteresowani specjaliści ds. komunikacji, którzy nie są członkami AEPR-u, będą wybierać kandydata do Nagrody Publiczności.
W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2011 do 31 grudnia 2011. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów.
Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy 198 uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu.
Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.
Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.
Sponsorami konkursu są Instytut Monitorowania Mediów oraz firma Phénome, partnerami są firma Samsung, Mea Group oraz Studio Supra. Głównym patronem medialnym tegorocznej edycji jest TVN CNBC Biznes. Pozostałymi patronami medialnymi są magazyn Harvard Business Review, radio PiN, Brief oraz Marketing w Praktyce. Przyjaciółmi konkursu zostały ponadto programy konferencyjne Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany.(kk)