Znamy najlepszych PR-owców ubiegłego roku. 21 maja 2012, w Teatrze Kamienica, wręczono doroczne nagrody branży PR, PRotony. Blisko dwustuosobowe jury wybierało z ponad 130 zgłoszeń. W poszczególnych kategoriach zwyciężyli
W kategorii „Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR” nagrodę, którą wręczał Marek Skała, Megalit Instytut Szkoleń, odebrał zespół w składzie: dr Anna Adamus-Matuszyńska, dr Renata Maćkowska i dr Bogumiła Barańska z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
PRotona 2012 w kategorii „Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej” przyznano zespołowi w składzie Emilia Zyskowska, Agnieszka Kubiszewska-Krawczyk i Tomasz Witkowski, Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”.
Zwycięzcą w kategorii „Osoba/zespół w firmie PR-owskiej” został Jerzy Ciszewski z Ciszewski MSL. Wyróżnienie to wręczał Ryszard Solski z firmy Solski Burson-Marsteller, laureat zeszłorocznej edycji konkursu w tej kategorii.
W kategorii: „Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji” zwyciężył zespół w składzie Dorota Zawadzka, Zbigniew Gajewski z PKPP Lewiatan. Nagrodę w tej kategorii wręczał Tomasz Kanton z Kompanii Piwowarskiej, który PRotonem w tej kategorii był wyróżniony w zeszłym roku.
W kategorii „Rzecznik prasowy” zwyciężył Michał Rusinek, sekretarz Wisławy Szymborskiej, obecnie prezes Fundacji Wisławy Szymborskiej. Nagrodę odbierał z rąk Ivetty Biały z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie, laureatki PRotonów 2010.
W kategorii „Nagroda publiczności” zwyciężył Maciej Wernicki z IAB. Nagrodę wręczała dyrektor wydawnicza PRoto.pl Kinga Kubiak.
Pragniemy serdecznie podziękować wszystkim Partnerom, Sponsorom i Przyjaciołom konkursu, zwłaszcza partnerowi strategicznemu Teatrowi Kamienica, sponsorom – Instytutowi Monitorowania Mediów, firmie Phenomé, La Perla i Sylwia Kiliś Atelier; partnerom Gali: Mazurkas Catering, Jacob’s Creek, marce Grolsch, Fabrica de Pasjone, 16/9 Film Studio, Pina-Colada, partnerom – Studiu Supra, firmie Samsung, Mea i Przyjaciołom Konkursu – Sukcesowi Pisanemu Szminką, Akademii Kobiet Biznesu i Instytutowi Przemiany.
Dziękujemy także patronom medialnym – patronowi głównemu telewizji TVN CNBC, magazynom Harvard Business Review, Brief, Marketing w Praktyce, Dziennikowi Gazecie Prawnej oraz radiu PiN.
Szczególne zaś podziękowania składamy firmie Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, która podjęła się po raz kolejny trudu pełnienia roli audytora konkursu.