Złoto, srebro i trzy brązowe krążki – to polskie akcenty w 9 edycji konkursu 2012 International Business Awards. Na podium znaleźli się: Polpharma, Hasbro, Partnerstwo dla zdrowia wraz Garden of Words i agencja Genesis PR.
W tegorocznej edycji do IBA trafiło ponad 3 200 zgłoszeń z ponad 50 krajów i regionów. Zwycięzców wybrało grono jurorów w składzie 300 managerów wyższego stopnia z całego świata.
Firma Polpharma została uhonorowana dwiema nagrodami. Golden Stevie Award w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Issues Management” przyznano prowadzonemu przez nią Ogólnopolskiemu Programowi Zdrowia Seksualnego (OPZS). OPZS to kampania edukacyjna, promująca zdrowie seksualne. Przygotował ją dział Brand PR, Marketing Rx. Polpharma otrzymała ponadto brązową statuetkę w kategorii „Best Facebook Fanpage or Group” – za stworzony na FB w ramach OPZS fanpage „Seks To Zdrowie”. Profil prowadzony jest we współpracy z agencją 121PR.
Srebro (kat. „Communications or PR Campaign/Program of the Year – Marketing – Consumer Products”) przypadło firmie Hasbro za projekt „Monopoly Polska – Głosuj na swoje miasto”, przygotowany przez Weber Shandwick.
Brązem od 15 sierpnia pochwalić się może również Genesis Public Relations. Projekt „Spin off – podział Grupy FAMUR przez wypłatę dywidendy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie” nagrodzono w kategorii „Communications or PR Campaign/Program of the Year – Investor Relations”. Taką samą statuetkę wręczono twórcom kampanii „Śniadanie daje moc!” – jednemu z najlepszych europejskich programów CSR-owych roku. Projekt zrealizowało Partnerstwo dla Zdrowia: Instytut Matki i Dziecka, Danone, Biedronka i Lubella.
Więcej na temat International Business Awards oraz lista nagrodzonych na stronie. (es)