Już wkrótce III Forum Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia. Podczas dwóch dni (20-21 września w Warszawie) uczestnicy dowiedzą się, jak sprawić, by ich placówka cieszyła się dobrą renomą i była konkurencyjna. A PRoto.pl ma jedną bezpłatną wejściówkę na to wydarzenie.
By zdobyć wejściówkę na dwa dni warsztatów, wykładów i spotkań z ekspertami, wystarczy odpowiedzieć na pytanie:
Do czego służy badanie PASAT realizowane przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia?
A. do monitorowania agresji w ochronie zdrowia w stosunku do lekarzy, pielęgniarek i personelu niemedycznego
B. do rozpoznawania syndromu wypalenia zawodowego wśród pracowników ochrony zdrowia
C. do badania opinii pacjentów (np. hospitalizowanych lub leczących się w przychodniach)
D. do mierzenia stopnia zaufania pacjentów do placówki ochrony zdrowia
Podpowiedź: przedstawiciel Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia przedstawi tematykę badań PASAT podczas III Forum Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia.
Na e-maile czekamy do 7 września 2012 roku. Zwycięzcą zostanie autor 10. poprawnej odpowiedzi.
Więcej informacji na temat Forum tutaj. A szczegóły Konkursu oraz regulamin dostępne są tu.