Znamy szczęściarza, który dzięki wygranej w konkursie PRoto.pl wejściówce, weźmie udział w III Forum Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia w Warszawie. Bilet wstępu na dwa dni wykładów i warsztatów otrzymała Magdalena Pasadyn.
Kiedy rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a pacjenci wymagający, placówki ochrony zdrowia coraz częściej starają się wyróżnić jakością i wysokimi standardami usług oraz wykreować pozytywny wizerunek w otoczeniu lokalnym. Jak to osiągnąć? – na to pytanie odpowie tegoroczna edycja konferencji.
Forum Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia to spotkanie menedżerów placówek medycznych, pracowników odpowiedzialnych za realizację zadań z dziedziny marketingu i PR czy politykę jakości, rzeczników prasowych oraz lekarzy, którzy chcą jeszcze lepiej komunikować się z pacjentem. Tematy zostały tak dobrane, aby z przekazanej wiedzy skorzystały zarówno publiczne, jak i niepubliczne jednostki ochrony zdrowia.
Informacje na temat programu III Forum Marketingu i Public Relations w Ochronie Zdrowia oraz formularz zgłoszenia znajdują się na stronie internetowej (na liście wydarzeń wystarczy odszukać nazwę Forum).
PRoto.pl objęło wydarzenie patronatem medialnym.