niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPOT zaprasza do Polski w CNN

POT zaprasza do Polski w CNN

Polska w CNN? Tak, za ponad 2,5 mln zł, i to podczas kampanii prezydenckiej. POT podpisał z amerykańską stacją umowę na emisję spotu „Polska – Feel Invited” przed prognozą pogody. Nasi bracia zza oceanu będą go mogli oglądać do grudnia.

Film zostanie wyemitowany 225 razy w wersji 30 sekundowej i 275 razy w wersji 10 sekundowej przed prognozą pogody. 44 proc. reklam pojawi się na antenie CNN w prime time. Jak dodaje w komentarzu na facebookowym profilu POT Tomasz Rudomino (dyrektor POIT Paryż), będzie go można zobaczyć także przez miesiąc w 100 francuskich kinach przed seansami. Polska w spocie autorstwa BBDO to kraj dynamiczny, dobry na wypoczynek i zabawę. W materiale kuszą spływy kajakowe czy imprezy w polskich pubach i klubach, morze, Gdańsk, Poznań, żubry, skauci i górska wspinaczka, Warszawa – miasto kibiców, Wrocław z biciem rekordu na gitarowe granie oraz Kraków z aktorami na rynku. „Mamy nadzieję, że za pośrednictwem kampanii reklamowej, poza dotarciem z przekazem o Polsce do turystów, powiększymy również grono interesariuszy, którzy będą przełamywać stereotypy związane z wizerunkiem naszego kraju. Nowe kanały komunikacji, co prawda, szybko stają się modne, a przez to popularne i oczywiście wykorzystujemy je informując o Polsce. Jednak tradycja telewizji, jej zasięg i opiniotwórczość w dalszym ciągu są niezastąpione” – mówi Jolanta Grus Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej POT.

 

Polska Organizacja Turystyczna współpracowała z CNN przy realizacji projektów promujących Polskę już wcześniej, w 2008 i 2009 roku. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj