Dwudniowe szkolenie z angielskiego dla PR-owców, marketing miejsc, współpraca z blogerami, komunikacja wewnętrzna, mierzenie efektów PR i komunikacja w kryzysie to marcowy zestaw szkoleń w PRoto.pl.
Już za dwa tygodnie ruszamy z dwudniowym warsztatem z języka angielskiego dla PR-owców. W trakcie warsztatów uczestnicy nauczą się przygotowywania materiałów prasowych w języku angielskim oraz przygotowywania i przedstawiania prezentacji. Szkolenie kończy się profesjonalnym testem językowym – BULATS.
15-16.03.2013 „Angielski dla PR-owców”
18.03 w trakcie szkolenia z „Marketingu miejsc” uczestnicy dowiedzą się, jak zbudować strategię promocji miasta, poznają specyfikę pracy z samorządami. Prowadzący – Adam Mikołajczyk pokaże dobre i złe praktyki z kraju i ze świata. Uczestnicy w grupach zbudują program promocji Warszawy.
18.03.2013 „Marketing miejsc”
20.03 szkoleniowy hit – „Blogi jako narzędzie PR”. Michał Górecki przedstawi i obali mity dotyczące blogosfery, pokaże reguły i narzędzia współpracy z blogerami. Opowie co wolno a co jest absolutnie zakazane. Przedstawi też zasady samodzielnego prowadzenia firmowego bloga. W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w warsztacie – “Planujemy akcję z blogerami”!
20.03.2013 „Blogi jako narzędzie PR”
Kolejne szkolenie w naszej ofercie to „Skuteczna komunikacja wewnętrzna”. Prowadzący – Andrzej Godewski, właściciel Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej, pomoże uczestnikom w rozpoznaniu barier komunikacji w firmie i w znalezieniu PR-owych sposobów na ich pokonanie. Podpowie, kiedy – pod wpływem dobrego komunikowania – pracownik staje się ambasadorem firmy. Przedstawi najbardziej efektywne narzędzia kontaktu
z pracownikami. Metody przygotowywania i przekazywania informacji zwrotnej.
22.03.2013 „Skuteczna komunikacja wewnętrzna”
26.03 kolejny przebój szkoleniowej oferty PRoto.pl – „Skuteczne mierzenie działań PR”. Uczestnicy dowiedzą się i przećwiczą w jaki sposób samodzielnie zaplanować
i przeprowadzić pomiar efektów działań prowadzonych w ramach strategii komunikacyjnej. Szkolenie ma charakter warsztatowy, uczestnicy pracują na konkretnych materiałach i studiach przypadków przechodząc przez kolejne elementy ewaluacji i poznając różnorodne metody i techniki pomiaru. Prowadzące duży nacisk kładą na pomiar efektów w mediach społecznościowych.
26.03.2013 „Skuteczne mierzenie działań PR”
Na koniec miesiąca zaplanowaliśmy szkolenie z komunikacji w kryzysie, w kontekście współpracy agencji PR z klientem. W trakcie szkolenia prowadzący – Zbigniew Lazar, pokaże jaka jest rola agencji w kryzysie, jak współpracować z mediami, na czym się koncentrować, jak radzić sobie z agresją przeciwników. I wreszcie, jak przekłuć kryzys w sukces. Przeprowadzi też praktyczne ćwiczenia w grupach.
28.03.2013 „Komunikacja w kryzysie: współpraca agencji PR z klientem”