Już dziś drugie spotkanie z cyklu Creative Sectors połączone z drzwiami otwartymi kierunku komunikacja wizerunkowa (reklama, public relations, branding) na Uniwersytecie Wrocławskim. W planie m.in. warsztaty z PR i media relations oraz dyskusje o sektorze kreatywnym i komunikacji w social mediach.
Spotkanie rozpocznie się o godzinie 16:00 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, przy ul Joliot-Curie 15.
Drzwi otwarte to okazja, by przyjrzeć się studiom na nowym kierunku z bliska, poznać ich atmosferę, studentów, wykładowców i praktyków współpracujących z kierunkiem, a także – by podnieść swoje kompetencje. Stąd w programie warsztaty m.in. z: public relations i relacji z mediami (Szymon Janiak), komunikacji kreatywnej (Dominik Lewiński), brandingu i marki (Maurycy Graszewicz), wystąpień przed kamerą (Magdalena Pawlinow), design thinkingu (Michał Ulidis) czy PR-u w turystyce (Łukasz Musiał). Spotkanie poprowadzi red. Marek Obszarny z Polskiego Radia Wrocław.
Konferencja Creative Sectors, adresowana do studentów komunikacji wizerunkowej, w ramach której porozmawiamy o szeroko pojętych sektorach kreatywnych, już o godzinie 18:00. Tym razem uczestnicy będą dyskutować o produkcji i post-produkcji; widzeniu świata, estetyce i post-estetyce; raportowaniu w public relations; komunikacji marki w mediach społecznościowych. Wśród prelegentów: Magdalena Zimecka (szef Studia Orka), dr Tadeusz Sawa-Borysławski (architekt, właściciel Studia TSB), Szymon Janiak (PR manager w Grupie Trinity), Mariusz Pełechaty (head of social media w agencji strategiczno-kreatywnej Lemon Sky). Gościem specjalnym będzie nasz redakcyjny kolega: Karol Schwann, który przedstawi perspektywy zawodowe w polskim public relations.
Kiedy: 22 marca 2013 (piątek)
16.00 – 18.00 Warsztaty
18.00 – 21.00 Creative Sectors, vol. 2 (Prowadzenie dr Marek Graszewicz)
Gdzie: Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
ul. Joliot Curie 15
50-303 Wrocław
Kontakt:
Dr Karina Stasiuk-Krajewska
+48 608 36 45 54; karina.stasiuk@wp.pl
Agenda:
17:59 – przywitanie: dr Karina Stasiuk-Krajewska (Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej), dr Maurycy Graszewicz (Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, MorrisMarlowe)
18:00 – 18:30 Mariusz Pełechaty (head of social media w agencji strategiczno-kreatywnej Lemon Sky) – Rola Twittera w komunikacji marki z konsumentem. Dlaczego o nim zapominamy i dlaczego to błąd?
18:30 – 19:00 Szymon Janiak (PR manager w Grupie Trinity) – Raporty branżowe jako narzędzie PR
19:00 – 19:30 dr inż. Tadeusz Sawa-Borysławski (architekt, właściciel Studia TSB) – O widzeniu i niewidzeniu, o estetyce i post-estetyce. Patrzenie i opisywanie świata
19:30 – 20:15 Magdalena Zimecka (szef Studia Orka) – Produkcja i post-produkcja
20:15 – 20:30 Karol Schwann (redaktor portalu PRoto.pl) – Zarobki i perspektywy zawodowe w branży public relations (badania portalu PRoto.pl)
20:30 – 21.00 Dyskusja
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.