czwartek, 28 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKomunikacja wizerunkowa - Creative Sectors vol. 2 i drzwi otwarte na Uniwersytecie...

Komunikacja wizerunkowa – Creative Sectors vol. 2 i drzwi otwarte na Uniwersytecie Wrocławskim

Już dziś drugie spotkanie z cyklu Creative Sectors połączone z drzwiami otwartymi kierunku komunikacja wizerunkowa (reklama, public relations, branding) na Uniwersytecie Wrocławskim. W planie m.in. warsztaty z PR i media relations oraz dyskusje o sektorze kreatywnym i komunikacji w social mediach.

Spotkanie rozpocznie się o godzinie 16:00 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, przy ul Joliot-Curie 15.

Drzwi otwarte to okazja, by przyjrzeć się studiom na nowym kierunku z bliska, poznać ich atmosferę, studentów, wykładowców i praktyków współpracujących z kierunkiem, a także – by podnieść swoje kompetencje. Stąd w programie warsztaty m.in. z: public relations i relacji z mediami (Szymon Janiak), komunikacji kreatywnej (Dominik Lewiński), brandingu i marki (Maurycy Graszewicz), wystąpień przed kamerą (Magdalena Pawlinow), design thinkingu (Michał Ulidis) czy PR-u w turystyce (Łukasz Musiał). Spotkanie poprowadzi red. Marek Obszarny z Polskiego Radia Wrocław.

Konferencja Creative Sectors, adresowana do studentów komunikacji wizerunkowej, w ramach której porozmawiamy o szeroko pojętych sektorach kreatywnych, już o godzinie 18:00.  Tym razem uczestnicy będą dyskutować o produkcji i post-produkcji; widzeniu świata, estetyce i post-estetyce; raportowaniu w public relations; komunikacji marki w mediach społecznościowych. Wśród prelegentów: Magdalena Zimecka (szef Studia Orka), dr Tadeusz Sawa-Borysławski (architekt, właściciel Studia TSB), Szymon Janiak (PR manager w Grupie Trinity), Mariusz Pełechaty (head of social media w agencji strategiczno-kreatywnej Lemon Sky). Gościem specjalnym będzie nasz redakcyjny kolega: Karol Schwann, który przedstawi perspektywy zawodowe w polskim public relations.

Kiedy: 22 marca 2013 (piątek)

16.00 – 18.00 Warsztaty

18.00 – 21.00 Creative Sectors, vol. 2 (Prowadzenie dr Marek Graszewicz)

Gdzie: Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej
ul. Joliot Curie 15

50-303 Wrocław

Kontakt:

Dr Karina Stasiuk-Krajewska

+48 608 36 45 54;  karina.stasiuk@wp.pl

 

Agenda:

17:59 – przywitanie: dr Karina Stasiuk-Krajewska (Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej), dr Maurycy Graszewicz (Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, MorrisMarlowe)

18:00 – 18:30 Mariusz Pełechaty (head of social media w agencji strategiczno-kreatywnej Lemon Sky) – Rola Twittera w komunikacji marki z konsumentem. Dlaczego o nim zapominamy i dlaczego to błąd?

18:30 – 19:00 Szymon Janiak (PR manager w Grupie Trinity) – Raporty branżowe jako narzędzie PR

19:00 – 19:30 dr inż. Tadeusz Sawa-Borysławski (architekt, właściciel Studia TSB) – O widzeniu  i  niewidzeniu, o estetyce i post-estetyce. Patrzenie i opisywanie świata

19:30 – 20:15 Magdalena Zimecka (szef Studia Orka) – Produkcja i post-produkcja

20:15 – 20:30 Karol Schwann (redaktor portalu PRoto.pl) – Zarobki i perspektywy zawodowe w branży public relations (badania portalu PRoto.pl)

20:30 – 21.00 Dyskusja

 

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj