środa, 20 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościnc+ przeprasza: reakcja abonentów przerosła nasze oczekiwania

nc+ przeprasza: reakcja abonentów przerosła nasze oczekiwania

„Z żalem przyznajemy, że mieliśmy problemy komunikacyjne, które spowodowały niezadowolenie części naszych abonentów. Wszystkie głosy traktujemy bardzo poważnie i w najbliższych dniach na nie odpowiemy. Powiększyliśmy zasoby naszych biur obsługi klienta, aby ułatwić z nami kontakt” – poinformował oficjalnie Julien Verley, prezes nc+.

Władze platformy w oficjalnym komunikacie przyznają: „reakcja abonentów na ofertę nc+ przerosła nasze możliwości odpowiedzi”. By im zadośćuczynić, firma oświadczyła – również na swoim fanpage’u – że zwiększa zespół moderatorów na ncplus.pytania.pl i „robi wszystko”, żeby udzielić zainteresowanym jak najwięcej informacji. Ale to nie wszystko – z okazji świąt wielkanocnych nc+ postanowiło obdarować swoich klientów dodatkowymi kanałami. Dotychczasowi abonenci Cyfry+ dostaną na trzy miesiące dostęp do kanału Sport w SD i HD, a dotychczasowi abonenci „n” mają przez trzy miesiące dostęp do kanałów Canal+ Cyfrowego (dotychczasowy właściciel Cyfry+), czyli do  MiniMini+ HD, ale kino+ HD, Planete+HD, kuchnia+ HD, Domo+ HD, teleToon+HD/Hyper+ HD. Wpis polubiło prawie pół tysiąca internautów. Dyskusja, która rozgorzała w sieci pod wiadomością, nie przypominała już fali krytyki, która przelała się przez sieć w związku z debiutem platformy. nc+ częściej odpowiadało na posty i włączało się do rozmów na temat oferty. Mimo to nie brakło takich, którzy przekonani o zbyt późnej reakcji nc+ ocenili ją jako „żenującą” i pisali wprost: „Powoli miękną zwolnili dyrektora od marketingu , poprawiają kontakt włączają jakieś śmieszne kanały z punktu widzenia n-kowicza , ciekawe co zrobią i gdzie zmieszczą nasze wypowiedzenia”. Liczba osób, które lubią „Antync+” również nie spada. Wczoraj strona zanotowała już ponad 17 tys. facebookowiczów.

Jak ten zwrot w komunikacji oceniają specjaliści? Według Krystiana Dryniaka, sales & marketing directora z agencji Social Media London Style taka propozycja może być jedynie doraźnym rozwiązaniem. Przyznaje jednak: „Pozytywnym aspektem aktualnych działań ze strony nc+ jest wrażliwość na uwagi przekazywane za pośrednictwem mediów społeczościowych. To dowód zwiększającego się wpływu społeczności na decyzje biznesowe”. „To byłaby świetna reakcja, ale tydzień temu” – komentuje na łamach Gazeta.pl Anna-Maria Siwińska z SociALL. „Jak na taką eksplozję niechęci do nich, to to, co oni oferują, jest po prostu nieatrakcyjne” – dodaje.

To jednak nie koniec. nc+ stara się przejąć komunikacyjną inicjatywę. Wczoraj wieczorem Julien Verley pogratulował autorowi facebookowego profilu nc+ jego działań. „Jestem pod dużym wrażeniem działań Pana i społeczności Anty nc+” – napisał prezes. „Pana akcja jest inspirująca. Jeżeli mam jeszcze raz pochylić się nad planami nc+ na najbliższe miesiące, dobrze by było, gdybym mógł lepiej poznać Pański punkt widzenia. Bo dobre opinie i dobre pomysły są na wagę złota” – dodaje.

(es/proto.pl)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj