Poznań po raz drugi zaprasza poznańskie marki do wzięcia udziału w projekcie Konsorcjum Marki Poznań. Ostatecznego wyboru uczestników projektu dokona specjalnie powołana w tym celu Rada Ekspertów. Na zgłoszenia czeka do 10 maja.
Konsorcjum Marki Poznań – jako platforma trwałej współpracy marketingowej pomiędzy miastem, a partnerami komercyjnymi – powstało w ramach stworzonej w 2009 roku Strategii Promocji Miasta Poznania. Projekt ruszył w 2011 r. Teraz miasto chce poszerzyć grono partnerów o kolejne marki.
Firmy, które chciałyby wziąć udział w kolejnej odsłonie projektu, mogą aplikować na stronie madein.poznan.pl do 10 maja 2013 r. Jedynym wymogiem jest funkcjonowanie na terenie Poznania lub w jego okolicach, a także sukcesy marki udowodnione pozycjami w rankingach lub przyznanymi nagrodami.
„Uruchomienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej pozwala aplikować zarówno markom już zrzeszonym w ramach Konsorcjum Marki Poznań, a wyrażającym chęć kontynuowania współpracy, jak i nowym firmom” – tłumaczy Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta. Skład Konsorcjum Marki Poznań ogłoszony zostanie w drugiej połowie czerwca.
Jak dowiadujemy się z oficjalnego komunikatu Biura Promocji Miasta, Konsorcjum Marki Poznań to również dwa inne, nowe projekty: „inspired by Poznań” oraz „Poznań Positive”. Pierwszy z nich ma skupiać i promować wydarzenia kulturalne, które odbywają się w Poznaniu. Projekt ma też pomóc w stworzeniu artystom przestrzeni do spotkań i działania. Z kolei „Poznań Postive” jest skierowany do młodych, aktywnych poznaniaków. „W ten sposób chcemy budować wizerunek miasta jako miejsca, w którym powstaje i ma szanse zostać zrealizowanych wiele wartościowych projektów” – dodaje Goździor. (es)