Spółka ComPress opublikowała dane finansowe za pierwszy kwartał 2013 roku. W porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku, przychody spółki ze sprzedaży spadły o jedną czwartą.
Przez 3 pierwsze miesiące 2013 roku ComPress uzyskał ze sprzedaży niespełna 1,5 mln zł netto, wobec 2,1 mln w pierwszym kwartale 2012 roku. Łączny zysk netto spółki wyniósł jedynie 6,3 tys. zł – m.in. ze względu na wysokie koszty działalności operacyjnej. Zobowiązania spółki wynoszą ponad 911 tys. zł., natomiast należności wobec niej 31 marca tego roku wynosiły 1,2 mln zł.
„Wobec niepewnej sytuacji gospodarczej w Polsce, Europie i na świecie w przedsiębiorstwach panuje trend oszczędzania na wszystkim, w tym na marketingu i Public Relations” – czytamy w komentarzy zarządu ComPress do opublikowanych danych. W I kwartale 2013 roku agencja podpisała długookresowe umowy z 5 klientami: spółką Akcenta CZ (branża finansowa), spółką Blue Media (branża IT oraz finansowa), Biurem Projektów Systemów Cyfrowych (branża IT). ComPress podpisał także umowę z przedsiębiorstwem Lech (gospodarka odpadami), dotyczącą edukacji ekologicznej w aglomeracji białostockiej. (ks)