Cieszy nas fakt, że dziennikarze wskazują PR-owców jako główne źródło informacji o firmach i produktach – taka jest bowiem nasza rola. Podpisując każdą informację prasową naszym nazwiskiem i zostawiając dane kontaktowe zachęcamy do pytań, pogłębienia poszczególnych kwestii i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości. Wierzymy, że taki dialog jest niezwykle ważny w sprawnej komunikacji z mediami i niezwykle cenimy sobie nasze kontakty ze światem mediów. Podobnie jak dziennikarze uzyskują istotne informacje od nas, tak i my uczymy się od nich dynamicznego środowiska mediów – po to, by nasza współpraca była jak najbardziej sprawna.
Interesujący jest również fakt, iż w dobie digitalizacji i cyfryzacji nieustanną popularnością cieszy się klasyczna informacja prasowa jako najbardziej atrakcyjny sposób przekazywania informacji. Nie ulega wątpliwości, że dobrze sporządzona informacja prasowa jest niezwykle praktycznym narzędziem komunikacji, które efektywnie przekazuje fakty, a także udostępnia dane kontaktowe w razie ewentualnych pytań. Niemniej jednak w Nivea Polska wszystkie nowości prasowe umieszczamy dodatkowo także w specjalnym, dedykowanym mediom serwisie prasowym on-line: www.niveapr.pl. Jest to aktualizowane na bieżąco źródło informacji, gdzie znajdują się nie tylko materiały tekstowe, ale również zdjęcia, badania, a także inspirujące artykuły opisujące bieżące trendy w pielęgnacji i kosmetyce. Pragnęliśmy stworzyć źródło jak najbardziej praktyczne dla dziennikarzy – zawsze dostępne, aktualne, o efektywnym mechanizmie wyszukiwania – i mamy nadzieję, że nasz serwis prasowy założenia te spełnia.
Pragniemy być dla dziennikarzy partnerami, którzy rzetelnie dostarczają aktualnych informacji na temat firmy oraz jej produktów. Pracując z dziennikarzami jako partnerzy staramy się jak najbardziej pomagać im w ich dynamicznej i niełatwej – choć również niezwykle satysfakcjonującej – pracy. Dlatego też fakt docenienia PR-owców jako głównego, a więc rzetelnego i wiarygodnego, źródła informacji jest także dla nas ogromną gratyfikacją.
Jakub Góralczyk, junior PR manager w Nivea Polska
Czytaj także:
Badanie Edelmana: Stare metody w nowym, kreatywnym wymiarze są najlepsze
Badanie Edelmana: uwaga na niedbałość, niekompetencję i natarczywość