mBank nie tylko zbudował nowy serwis transakcyjny, ale zmienił także wizerunek. Jeszcze w tym roku nowe logo zastąpi pozostałe marki w Grupie BRE.
Logotyp mBanku został stworzony przez agencję BNA. Ma parę wariantów, które odnoszą się do różnych rodzajów oferty. Wśród nich znajdują się: logotyp podstawowy (jednocześnie zastępujący dotychczasowy znak internetowego mBanku), affluent (skierowany do klientów zamożnych – Oferta Premium w mBanku, który docelowo zastąpi markę MultiBanku), korporacyjny (który docelowo zastąpi markę BRE Banku), logotyp dla przedsiębiorców (wykorzystywany w ofercie dla klientów biznesowych, obsługiwanych dotychczas w mBanku i MultiBanku) oraz logotyp private banking (oznaczający ofertę bankowości prywatnej).
W założeniu nowy system identyfikacji ma pokazać, że Grupa BRE dostosowuje się do poszczególnych grup klientów. Zaś głównym nośnikiem komunikacji nowej marki jest nowa strona informacyjna banku. „Każda kampania promocyjna będzie budować wizerunek i świadomość marki wśród wszystkich naszych klientów, bez względu na to, do którego segmentu skierowane będą nasze działania” – wyjaśnia Cezary Stypułkowski, prezes BRE Banku.
W pierwszym etapie rebrandingu, nowe znaki pojawią się przy ofertach dzisiejszego mBanku. Marki BRE i MultiBanku będą funkcjonować do listopada br., kiedy zostaną zastąpione nową nazwą. Wtedy swoje znaki zmienią też spółki zależne banku, takie jak Dom Inwestycyjny BRE Banku oraz BRE Private Banking & Wealth Management. (kg)