Hashtagi, czyli słowa kluczowe poprzedzone znakiem # znane są już od dawna użytkownikom takich serwisów, jak Twitter, Instagram czy Pinterest oraz wielu innych. Używane są do hasłowego opisania (otagowania) treści, które zamieszczamy. Pisząc o trzęsieniu ziemi w Japonii napiszemy #japan #earthquake, a pisząc o finale NBA – #nbafinals. Swoje oficjalne hashtagi mają wszelkie duże imprezy czy wydarzenia.
Facebook pozazdrościł hashtagów Twitterowi i od niedawna rozpoczął ich wprowadzanie. Na razie działają one niestabilnie, ale już teraz po wpisaniu dowolnego #hashtagu następuje jego przekształcenie w link, który agreguje wszelkie dyskusje na dany temat.
To nowa funkcja, więc biznesowe zastosowania jej na Facebooku nie są jeszcze znane, choć pojawiają się pierwsze głosy o konieczności śledzenia hashtagów z nazwą twojej #firmy – może i w ten sposób ludzie będą chcieli wyrazić zdanie o twoich produktach, czy usługach, co nie powinno umknąć twojej uwadze!
Zapraszam,
Michał Górecki
Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.
W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.
Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.
W ofercie Akademii mamy także szkolenia “szyte na miarę” – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne.