niedziela, 27 października, 2024
Strona głównaAktualnościŚcibior: w social mediach instynktownie

Ścibior: w social mediach instynktownie

Polityka wypowiadania się na profilach klienckich, prywatnych i agencyjnym przybrała, w naszym przypadku, postać kilku prostych zasad, które wynikają bezpośrednio z kultury pracy w Get More Social. Pracownicy stykają się z nimi na co dzień, dlatego można powiedzieć, że czują je niemal instynktownie.

Jeśli chodzi o profil agencji, to wypowiadać się na nim powinien jedynie admin, który w pełni odpowiada za treści. Jeśli pracownicy chcą się czymkolwiek podzielić z kolegami, to mogą skorzystać z zamkniętej grupy na Facebooku. Co zrozumiałe, niedozwolone jest również wypowiadanie się na profilach klientów.

Jeśli chodzi o profile prywatne, to tu sprawa jest bardziej delikatna. Pracownicy wiedzą, że nie mogą informować o tym, co dzieje się w samej agencji, ani komentować działalności klientów.

Pytanie czy agencja może ingerować w ich prywatne życie i nakazywać, zakazywać publikacji prywatnych treści? Jest ono tym ważniejsze, że pracownicy Get More Social to osoby bardzo aktywne w social media. Rozwiązanie sytuacji okazuje się jednak stosunkowo proste. Po pierwsze, zanim zatrudnimy daną osobę dokładnie przyglądamy się temu jak zachowuje się ona w sieci. Po drugie, nasi pracownicy mają dużą świadomość tego co można publikować, a co może odbić się czkawką nawet po latach. Dlatego w naszym przypadku wystarczy trzymanie się opisanych wyżej, podstawowych zasad.

Adam Ścibior, social media director, Get More Social

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj