Wśród zwycięzców International Business Awards znalazły się polskie agencje. Webtalk oraz agencja Live dostały złotą statuetkę, zaś Partner of Promotion dostało dwie brązowe.
Na złoto w tej edycji konkursu, w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year – Social Media Focused” zasłużyły agencje Webtalk oraz Live. Nagrodzono je za komunikację pierwszej edycji ORLEN Warsaw Marathon.
Partner of Promotion doceniono w dwóch kategoriach. Brązową statuetkę przyznano agencji w kategorii „Communications or PR Campaign/Program of the Year – Crisis Communications” za projekt „Train to 2012”. Takim samym laurem jury nagrodziło Partner of Promotion w innej kategorii – „Communications or PR Campaign/Program of the Year – Public Service – Europe”, tym razem za projekt dotyczący komunikacji energii atomowej w Polsce.
Wśród nagrodzonych znaleźli się również m.in.: ASDA’A Burson-Marsteller, Zjednoczone Emiraty Arabskie; Weber Shandwick, Chiny, Londyn; MSLGROUP, Singapur; ING Bank, Turcja.
W tegorocznej edycji do IAB trafiło 3 300 zgłoszeń z ponad 50 krajów i regionów.