niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościStadion Narodowy szuka sponsora za min. 1,5 mln zł rocznie

Stadion Narodowy szuka sponsora za min. 1,5 mln zł rocznie

Warszawski Stadion Narodowy poszukuje oficjalnego sponsora. Już wiadomo, że zostanie nim producent napojów bezalkoholowych. Niewiadomą pozostaje wycena praw sponsora. Minimalna kwota to 1,5 mln zł rocznie.

W ramach współpracy sponsor uzyska prawo do umieszczenia swojego logo na elementach wewnętrznej i zewnętrznej infrastruktury stadionu, koszulkach personelu, biletach oraz na stronie internetowej obiektu. Sponsor będzie miał także prawo do zorganizowania 2 razy w roku spotkań lub konferencji na obiekcie oraz, we współpracy ze stadionem, 3 akcji promocyjnych rocznie. Do tego dochodzi prawo do korzystania z jednej loży biznesowej oraz reklama w wewnętrznych mediach obiektu.

W konkursie mogą wziąć udział firmy, które nieprzerwanie od pięciu lat produkują napoje bezalkoholowe, są gotowe płacić minimum 1,5 mln zł rocznie netto za uzyskane prawa oraz nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne oraz społeczne.

Procedura została podzielona na dwa etapy. W pierwszym oferty zostaną ocenione pod względem wymienionych wyżej wymogów. Do drugiego zakwalifikowane zostaną 3 oferty, które spełniają powyższe wymagania. W przypadku większej liczby ofert spełniających wymogi, o zakwalifikowaniu decydować będzie wysokość wynagrodzenia proponowanego w zamian za prawa oficjalnego sponsora obiektu.

W ostatnim etapie komisja konkursowa weźmie pod uwagę: wysokość wynagrodzenia oferowanego przez sponsora; zbieżność celów biznesowych, wizerunkowych i społecznych sponsora oraz organizatora konkursu, związanych ze Stadionem Narodowym; poziom ewentualnych wydatków zadeklarowanych przez sponsora w związku z tzw. dodatkową aktywacją stadionu oraz zaproponowany model rozliczeń. (ks)

Ogłoszenie o konkursie

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj