Instytut Badań Edukacyjnych (IBR) poszukuje agencji do przygotowania i realizacji kampanii PR promującej Polską Ramę Kwalifikacji (PRK). IBR oszacował wartość zamówienia na 2-4 mln zł netto.
Do zadań agencji należeć będzie m.in. promocja projektu PRK wśród społeczeństwa, wspieranie poprzez działania medialne współpracy z zainteresowanymi środowiskami (ekspertami, służbami zatrudnienia, instytucjami centralnymi, organizacjami pracodawców, związkami zawodowymi, stowarzyszeniami zawodowymi, instytucjami edukacyjnymi i szkoleniowymi), promocja strony internetowej projektu, promocja i wspieranie współpracy między partnerami projektu oraz współpracy międzynarodowej, jak również stworzenie wizerunku Instytutu Badań Edukacyjnych jako eksperta w dziedzinie ram kwalifikacji i centrum badań nad kształceniem ustawicznym.
Polskie Ramy Kwalifikacji mają pomóc w przejrzystym przedstawieniu kwalifikacji zdobytych m.in. podczas edukacji i w karierze zawodowej. Mają być zgodne z tego typu ramami wprowadzanymi w innych krajach UE, co ma ułatwiać zdobycie pracy za granicą.
Oferty można składać do 7 stycznia 2014 roku. Kryteria wyboru to cena (40 proc. pkt) i wymogi merytoryczne (60 proc.). (ks)