sobota, 11 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościZeitgeist, czyli o co pytaliśmy w sieci

Zeitgeist, czyli o co pytaliśmy w sieci

Co się najlepiej czytało w sieci w Polsce i na świecie? Z zestawienia Google wynika, że dużą popularnością cieszyło się hasło „nc+”, ponadto wielu interesowało się tym, co kryje się za słowem „marka”. Bardzo często internauci pytali również, jak usunąć profil na Facebooku.

W Polsce w mijającym roku największą popularnością cieszyły się takie hasła, jak „Ask.fm”, „nc+” oraz „Paul Walker”. Zaś w kategorii wydarzeń w pierwszej piątce znalazł się Woodstock, Parada Równości, Oscary, Konklawe oraz Gumboll 3000. W zestawieniu nie zabrakło też haseł, o których znaczenie pytali internauci. I tu można było znaleźć, prócz pojęć abstrakcyjnych, hasło „marka”, będące na 4. miejscu.

Google przygotowuje zestawienie Zeitgeist podsumowując miliony zapytań wpisywanych przez internautów w okno wyszukiwarki każdego dnia. Hasła zyskujące na popularności to zapytania, które generowały największy ruch w internecie w dłuższym okresie 2013 roku w porównaniu do 2012 roku. (kg)

Całe zestawienie można znaleźć na stronie

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj