wtorek, 19 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNowa książka o PR

Nowa książka o PR

Na rynku pojawiła się nowa książka o public relations – „10 odsłon PR” Agnieszki Żelazko. Publikacja jest skierowana do początkujących przedsiębiorców, którzy chcieliby samodzielnie realizować podstawowe działania PR-owe.

„Coraz więcej Polaków ma pomysł na swój biznes. Zakładają sklepy, restauracje, świadczą usługi fotograficzne, graficzne lub turystyczne. Każda branża jest inna, ale dzisiejszych przedsiębiorców cechuje jedno: wielofunkcyjność. Dopóki nie zarobią pierwszych pieniędzy, będą samodzielnie odpowiadać za księgowość, logistykę, produkcję, reklamę i PR. Powinni mieć jasny i konkretny poradnik jak się za to zabrać. Mam nadzieję, że udało mi się taki stworzyć” – podkreśla Agnieszka Żelazko, autorka publikacji.

Tematyka książki

Jak zaplanować działania PR w małej firmie? Gdzie kończy się marketing, a zaczyna PR? Czy public relations jest rzeczywiście za darmo? Czy media regionalne mają jakiekolwiek znaczenie? Czy warto nagrywać dźwięki radiowe i jak to zrobić? Po co pozyskiwać patronaty medialne? Czy przedsiębiorca faktycznie musi sam przygotowywać teksty dla prasy? Jak to zrobić? Co znaczy sformułowanie „speaking opportunities”? Jak pozyskać kontakty do dziennikarzy? Czy warto robić konferencję prasową? To tylko niektóre tematy poruszone w książce „10 odsłon PR”. Wiedza jest usystematyzowana i przedstawiona w dziesięciu praktycznych rozdziałach. Każdy z nich zawiera przykłady i opisy konkretnych narzędzi. „Już wiem, że za chwilę powstanie druga książka z tego samego cyklu. Chciałabym szerzej napisać o komunikacji w mediach społecznościowych, CSR oraz działaniach employer brandingowych, które mogą być z powodzeniem realizowane przez małe firmy” – podkreśla Żelazko.

Autorka

Autorka jest założycielką i dyrektorem zarządzającym Grupy BRM. Przez trzy lata pracowała jako PR Manager w Banku Ochrony Środowiska. Wcześniej odpowiadała za działania PR dla db kredyt – Linii Biznesowej Deutsche Bank PBC. Pracowała również jako redaktor w agencjach wydawniczych. Jednym z pierwszych projektów PR, w który była zaangażowana, dotyczył HBO Polska. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej (Uniwersytet Jagielloński), zarządzania informacją i mediami (WSZ Rzeszów) oraz London School of Public Relations. Od kilku lat prowadzi szkolenia dotyczące PR-u, jest autorką wielu tekstów specjalistycznych publikowanych na portalach i w magazynach branżowych. Prywatnie jest autorką trzech książek beletrystycznych. Jedna z nich została nominowana w 2011 roku do Literackiej Nagrody Europy Środkowej ANGELUS.

Patronami medialnymi publikacji „10 odsłon PR” są: Bankier, PR News, Marketing w Praktyce, Gazeta Bankowa, Infor, Miesięcznik Benefit, Magazyn Businesswoman & Life, SuperStacja i eGospodarka.pl. PRoto.pl objąło książkę patronatem branżowym.

Publikację można zamówić m.in. pod tym adresem

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj