Chcesz poznać arkana wygranych kampanii wyborczych oraz przepis na udaną kampanię wyborczą? Na te i inne pytania odpowiada książka „Jak wygrać wybory?” autorstwa Artura Dmochowskiego, która ma swoją premierę 9 kwietnia.
Rozmówcy Artura Dmochowskiego, analizując największe sukcesy i porażki wyborcze na przestrzeni lat, starają się przedstawić idealną osobowość kandydata, lidera partii; rolę ekspertów, think tanków w powodzeniu kampanii; skutecznego używania sieci oraz sondaży wyborczych. Dyskutują również o znaczeniu mediów w kampanii – czy parcie na szkło to nadal dobra strategia, czy czeka nas rewolucja komunikacyjna w zbliżających się wyborach?
Autor pyta najlepszych specjalistów zajmujących się wyborami – politologów, socjologów, ekspertów ds. strategii marketingowych, badaczy rynku, znawców mediów elektronicznych – o to, jak skutecznie przygotować i przeprowadzić zwycięską kampanię wyborczą, jak zaskoczyć przeciwników, jak zdobyć „jedynkę” na liście wyborczej. Doradzają m.in. prof. Andrzej Zybertowicz, dr Jarosław Flis, ekspert ds. komunikacji marketingowej Grzegorz Kosson, znany dziennikarz Grzegorz Górny.
Premiera książki będzie miała miejsce 9 kwietnia, a ukaże się nakładem Wydawnictwa Słowa i Myśli. Do 8 kwietnia książka w cenie promocyjnej.
PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.