Kolejnym przykładem jest mailing. Nawet po zgromadzeniu bazy osób, nie masz pewności że wszyscy otworzą twoje maile. 100 proc. jest właściwie niemożliwe.
Co więc robić przy tak rosnącym tłoku? Odpowiedź nie będzie oryginalna (sic!) – być oryginalnym lub przeznaczać duże środki na media. Niestety tak jest w każdym kanale – „wyróżnij się albo zgiń”. Nie wystarcza już zwykłe pisanie o rzeczach oczywistych, za całą komunikacją musi stać jakiś pomysł. W przeciwnym wypadku zginiemy wśród identycznych komunikatów. A warto pamiętać, że Facebook premiuje zasięgowo te treści, które się podobają (to znaczy z którymi użytkownicy wchodzą w interakcje). A więc… staraj się jeszcze bardziej. Łatwiej nie będzie.
Już 22 maja w Warszawie
Szkolenie otwarte
Budowa strategii komunikacji w mediach społecznościowych
Sprawdź PROGRAM SZKOLENIA
Zapisz się na szkolenie
Michał Górecki jest wykładowcą Akademii PRoto – www.akademiaproto.pl
Akademia PRoto to projekt szkoleniowy portalu PRoto.pl. Naszym celem jest umożliwienie dostępu do praktycznej wiedzy z zakresu public relations wszystkim osobom, które mają potrzebę wzbogacenia swoich kompetencji zawodowych.
W ramach Akademii PRoto mogą Państwo, w dowolnym czasie i miejscu, skorzystać z pełnego kursu on-line, albo wybrać jego pojedyncze moduły lub pakiety tematyczne – zapoznaj się z kursem internetowym.
Swoją wiedzę z PR-u można poszerzać w trakcie jedno- i dwudniowych warsztatów i szkoleń otwartych, których kilka organizujemy w każdym miesiącu – zobacz najbliższe terminy szkoleń.
W ofercie Akademii mamy także szkolenia “szyte na miarę” – poznaj nasze szkolenia wewnętrzne
Zapraszamy!