W swojej najnowszej książce dr Sergiusz Trzeciak prezentuje autorską koncepcję kampanii wyborczej. Opierając się na metaforze drzewa, doradza, jak wygrać wybory. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z partiami i kandydatami „Drzewo kampanii wyborczej…” to nie tylko aktualne kompendium wiedzy, ale także przejrzysty przewodnik. Autor przystępnie tłumaczy, w jaki sposób komunikować się z wyborcami, aby uzyskać ich poparcie i głos w wyborach.
Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nimi mechanizmy.
Dzięki lekturze dowiedzą się, jak:
– przygotować skuteczną kampanię wyborczą;
– udoskonalić swoje wystąpienia publiczne;
– prowadzić kampanię bezpośrednią;
– przygotować atrakcyjne materiały wyborcze;
– skutecznie współpracować z mediami;
– efektywnie wykorzystywać internet.
Dr Sergiusz Trzeciak – absolwent i stypendysta Uniwersytetu Adama Mickiewicza, Uniwersytetu Środkowoeuropejskiego w Budapeszcie oraz Uniwersytetu w Oksfordzie. Doktorat obronił w London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami. Konsultant polityczny, prawnik, ekspert do spraw marketingu politycznego, wizerunku publicznego i public relations. Komentator polityczny w mediach krajowych i zagranicznych. Autor sześciu książek na temat marketingu politycznego i analizy polityki, które ukazały się w Polsce i Wielkiej Brytanii. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas oraz personal branding w ramach programu Executive MBA i Executive DBA Polskiej Akademii Nauk. W latach 2006-2008 prezes Instytutu Sobieskiego.
Od 1998 roku prowadzi szkolenia z zakresu marketingu politycznego i personal branding, w których wzięło udział kilka tysięcy ludzi. Doradza partiom politycznym, sztabom wyborczym oraz indywidualnym kandydatom startującym w wyborach parlamentarnych i samorządowych. Współpracuje z OBWE, pomagając budować i rozwijać partie polityczne oraz kształcić liderów politycznych w krajach Europy, Azji i Afryki Północnej.
Na stronie www.trzeciak.pl udostępnia artykuły i wywiady z dziedziny marketingu politycznego i personal branding.
PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.