sobota, 18 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościNowość na rynku wydawniczym: „Drzewo kampanii wyborczej, czyli jak wygrać wybory”

Nowość na rynku wydawniczym: „Drzewo kampanii wyborczej, czyli jak wygrać wybory”

W swojej najnowszej książce dr Sergiusz Trzeciak prezentuje autorską koncepcję kampanii wyborczej. Opierając się na metaforze drzewa, doradza, jak wygrać wybory. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z partiami i kandydatami „Drzewo kampanii wyborczej…” to nie tylko aktualne kompendium wiedzy, ale także przejrzysty przewodnik. Autor przystępnie tłumaczy, w jaki sposób komunikować się z wyborcami, aby uzyskać ich poparcie i głos w wyborach.

Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nimi mechanizmy.

Dzięki lekturze dowiedzą się, jak:

– przygotować skuteczną kampanię wyborczą;

– udoskonalić swoje wystąpienia publiczne;

– prowadzić kampanię bezpośrednią;

– przygotować atrakcyjne materiały wyborcze;

– skutecznie współpracować z mediami;

– efektywnie wykorzystywać internet.


Dr Sergiusz Trzeciak – absolwent i stypendysta Uniwersytetu Adama Mickiewicza, Uniwersytetu Środkowoeuropejskiego w Budapeszcie oraz Uniwersytetu w Oksfordzie. Doktorat obronił w London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami. Konsultant polityczny, prawnik, ekspert do spraw marketingu politycznego, wizerunku publicznego i public relations. Komentator polityczny w mediach krajowych i zagranicznych. Autor sześciu książek na temat marketingu politycznego i analizy polityki, które ukazały się w Polsce i Wielkiej Brytanii. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas oraz personal branding w ramach programu Executive MBA i Executive DBA Polskiej Akademii Nauk. W latach 2006-2008 prezes Instytutu Sobieskiego.

Od 1998 roku prowadzi szkolenia z zakresu marketingu politycznego i personal branding, w których wzięło udział kilka tysięcy ludzi. Doradza partiom politycznym, sztabom wyborczym oraz indywidualnym kandydatom startującym w wyborach parlamentarnych i samorządowych. Współpracuje z OBWE, pomagając budować i rozwijać partie polityczne oraz kształcić liderów politycznych w krajach Europy, Azji i Afryki Północnej.

Na stronie www.trzeciak.pl udostępnia artykuły i wywiady z dziedziny marketingu politycznego i personal branding.


PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj