Ponad 1,2 tys. prac zgłoszono w tegorocznym konkursie Golden Drum, będącym głównym punktem festiwalu o tej samej nazwie. Jego początek już 7 października.
Między 7 a 10 października w słoweńskich miejscowościach Portoroz i Piran rozdanych zostanie kilkanaście nagród: 291 agencji powalczy w 18 kategoriach o nagrody Grand Prix, Golden i Silver Drum, rozdane zostaną także nagrody: Golden Rose, Tartini Award, Golden Net, Brand Grand Prix, Virtuoso Awards i Golden Watch Award. Dodatkowo 30 agencji sieciowych rywalizuje o nagrodę Golden Net Award.
Dla młodych twórców przewidziano dodatkowe konkursy: Beat the Drum for Change 2014, Don’t Text & Drive Poland i Don’t Type & Drive Macedonia.
Program imprezy uzupełnią warsztaty, panele dyskusyjne i wykłady, w których uczestniczyć będzie 30 prelegentów.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (ks)
Wywiad z Communications Managerem festiwalu
Przewodniczący jury o Golden Drum: Kampanie „Nowej Europy” nie boją się iść własną ścieżką