poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPR-owcy biedniejsi niż marketingowcy. Dodatkowe benefity mile widziane

PR-owcy biedniejsi niż marketingowcy. Dodatkowe benefity mile widziane

Nie od dziś wiadomo, że w marketingu można zarobić więcej, niż w PR. Potwierdzają to najnowsze dane serwisu Pracuj.pl. Na szczęście 56 proc. PR-owców może liczyć na dodatkowe gratyfikacje.

Na liście najlepiej zarabiających marketingowców czołowe miejsca zajęli: Category Manager (średnie miesięczne zarobki netto to 6200 zł), Brand Manager (6000 zł) i Senior Research Executive (5500 zł). W przypadku PR-owców listę otwiera starszy specjalista ds. PR z przeciętnym miesięcznym wynagrodzeniem na poziomie 4480 zł. O 80 zł mniej wynosi przeciętne wynagrodzenie specjalisty ds. PR, natomiast specjalista ds. komunikacji wewnętrznej może liczyć na 3840 zł.

Prawie 70 proc. marketerów zadeklarowało, że otrzymuje dodatkowe gratyfikacje. W przypadku PR-owców odsetek ten wyniósł 56 proc. Najpopularniejszym benefitem jest prywatna opieka medyczna (korzysta z niej 35 proc. PR-owców) i telefon służbowy do celów prywatnych (ma go 22 proc. ). (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj