niedziela, 27 października, 2024
Strona głównaAktualnościNowa platforma IMM - centrum badań i analiz

Nowa platforma IMM – centrum badań i analiz

Bycie na bieżąco z informacjami docierającymi z różnych mediów jednocześnie, wymaga nie tylko gromadzenia ich w jednym miejscu, ale również ich sprawnego badania oraz klasyfikowania. Platforma Instytutu Monitorowania Mediów wyposażona jest w szereg funkcji przeznaczonych do samodzielnej analizy zgromadzonych treści. Boczne menu zawiera podręczny przybornik, do którego chętnie sięgają profesjonaliści z dziedziny PR, marketingu itp. Zawiera m.in. możliwość generowania: zestawień do arkuszy kalkulacyjnych, poglądowych przeglądów publikacji w mediach, czy też automatycznych, w pełni personalizowanych raportów analitycznych. Za jego pomocą użytkownik może samodzielnie przystąpić do przygotowania własnych obliczeń i badań, które mogą stać się podstawą do zbudowania długofalowej linii komunikacji.

Platformie towarzyszy również na stałe jej analityczne odbicie w postaci Modułu Analitycznego, w którym na bieżąco automatycznie generowane są zestawienia z podsumowaniem najważniejszych danych o wszystkich publikacjach, co daje możliwość porównania wyników z konkurencją, zestawienia ich w czasie, określenia najaktywniejszych autorów i źródeł publikacji. Natomiast w zakładce Wydźwięk gromadzone są informacje m.in. na temat liczby pozytywny, negatywnych i neutralnych publikacji, ale także z podziałem na źródła. Dzięki temu bez dodatkowej analizy zobaczymy, w jakim medium może pojawić się problem, na który warto od razu zareagować.

Poznaj nowa platformę IMM i moduł analityczny

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj