Znamy już nazwiska nominowanych w dziewiątej edycji konkursu branży public relations – PRotony 2015, organizowanego przez redakcję portalu PRoto.pl.
Nazwiska uporządkowane alfabetycznie w obrębie kategorii
Osoba/zespół w firmie PR-owskiej
Diederik Johannes Aarts
24/7 Communication
Ewa Bałdyga
Martis CONSULTING Sp. z o.o.
Krzysztof Rygiel
Rafał Sałak
Kamil Ściana
Hill + Knowlton Strategies
Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
Monika Chmielewska-Żehaluk
Sanofi
Magdalena Górska-Rudzka
Dr Irena Eris
Grzegorz Kiszluk
Brief
Rzecznik prasowy
Alvin Gajadhur
GITD
Ksiądz Józef Kloch
Konferencja Episkopatu Polski
Przemysław Przybylski
Lotnisko Chopina
Osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską
Krzysztof Gołata
Waldemar Rydzak
Jacek Trębecki
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Małgorzata Molęda-Zdziech
Szkoła Główna Handlowa
Krystyna Wojcik
Szkoła Główna Handlowa
Marek Zimnak
Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni
Osoba/zespół ds. komunikacji instytucji/administracji publicznej
Monika Dziekan
Teatr Kamienica
Izabela Niziałek
SGGW Warszawa
Agnieszka Odorowicz
PISF
Osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji
Agnieszka Czapla
Edyta Drozdowska
Ewa Pawełczyk
Stowarzyszenie WIOSNA, projekt Szlachetna Paczka
Piotr Domański
Agnieszka Siarkiewicz
Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Rafał Górski
Maria Jaraszek
Ilona Pietrzak
Instytut Spraw Obywatelskich
Dominik Rogóż
Stowarzyszenie SIEMACHA
Kategoria: osoba/zespół debiutująca w PR
Szymon Janiak
OORT Inc.
Anna Piwowarczyk
Stowarzyszenie WIOSNA
Michał Zalewski
Krakowskie Biuro Festiwalowe
Kategoria: osoba/zespół ds kampanii w social mediach
Dawid Frik
Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu
Grzegorz Nawacki
Puls Biznesu
Barbara Sołtysińska
LifeTube
Mateusz Szymański
Bankier.pl
Zwycięzców poznamy na Gali wręczenia nagród 11 czerwca w Teatrze Syrena, który mieści się przy ul. Litewskiej 3 w Warszawie. Nominowanych wskazali w głosowaniu członkowie Akademii Ekspertów Public Relations. Wyniki głosowania AEPR dostarczyła Kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu.
Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji jest Teatr Syrena.
Gala jest wydarzeniem zamkniętym. Dla osób, które nie otrzymały zaproszenia istnieje możliwość wykupienia zaproszeń. Prosimy o kontakt z k.kubiak@proto.pl
Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.