sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPepsiCo sponsorem Ligi Mistrzów UEFA

PepsiCo sponsorem Ligi Mistrzów UEFA

Lay’s, Gatorade i Pepsi, marki należące do PepsiCo, będą oficjalnymi markami Ligi Mistrzów UEFA. Producent żywności i napojów ogłosił, że zostaje sponsorem rozgrywek.

Umowa sponsorska PepsiCo z Ligą Mistrzów UEFA oficjalnie wchodzi w życie 1 lipca, czyli przed rozpoczęciem sezonu 2015/16. Kontrakt obejmuje także marki Doritos, Lipton i 7UP.

„Liga Mistrzów UEFA należy bez wątpienia do najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich na świecie. Ponad miliardowa widownia śledząca mecze w każdym sezonie sprawia, że nasza współpraca daje obu stronom bezprecedensowe możliwości” – skomentował Ramon Laguarta, prezes PepsiCo na Europę.

Mecz finałowy Ligi Mistrzów UEFA 6 czerwca 2015 transmitowały telewizje w ponad 200 krajach, a oglądało go około 400 milionów widzów. Przewidywana średnia oglądalność transmitowanych na żywo meczów wynosi 180 milionów widzów. Sezon rozgrywek od fazy play-off do meczu finałowego trwa 17 tygodni. W tym czasie rozgrywanych jest łącznie 145 meczów. Liga Mistrzów to w sezonie ponad 110 tys. godzin emisji TV, która przyciąga łącznie 1,1 miliarda unikalnych widzów transmisji na żywo na całym świecie. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj