Instytut Monitorowania Mediów wprowadził nową wersję ami, aplikacji do monitoringu internetu i mediów społecznościowych.
Jak podaje IMM, nowy monitoring daje dostęp do treści ponad miliona stron, blogów i forów, a także do polskojęzycznej zawartości serwisów społecznościowych, w tym Facebooka, Twittera, YouTube’a czy Instagrama. “Podczas prac przy nowym ami największą wagę przywiązaliśmy do dokładności i szybkości monitoringu.
Znieśliśmy też limity słów kluczowych i ograniczenia co do liczby monitorowanych wzmianek, dlatego każdy, kto chce monitorować social media na temat własnej marki czy branży, ma wręcz nieograniczone możliwości działania” – powiedział PRoto Łukasz Jadaś, ekspert ds. badań internetu i social mediów w IMM.
Z badań przeprowadzonych wcześniej przez agencję badawczą IRCenter wynika, że w Polsce aż 69% osób zajmujących się marketingiem i komunikacją regularnie korzysta z narzędzi do monitorowania internetu i mediów społecznościowych.
Od dzisiaj w IMM monitoring social media jest dostępny 20% taniej – sprawdź