ami, platforma do monitoringu internetu i social media, wprowadza rozbudowany moduł analityczny, a także ulepszone filtry antyspamowe. Od teraz każdy użytkownik ami w każdym pakiecie ma nieograniczony wgląd do zestawu analiz, wykresów i porównań.
Jak wynika z badań prowadzonych przez IRCenter, rozbudowane analizy i rzetelne dane to najczęściej doceniane przez polskich specjalistów od komunikacji zalety narzędzi marketingowych.
“Monitoring ami ma wbudowany moduł analityczny. Chodzi tu m.in. o badanie wydźwięku wzmianek, popularnych źródeł, wpływowych autorów czy okresów najbardziej wzmożonej dyskusji” – mówi PRoto Łukasz Jadaś, ekspert ds. badań internetu i social mediów w IMM. “Pozbyliśmy się też internetowego spamu i materiałów śmieciowych, które dla użytkowników są szczególnie uciążliwe i zaburzają wyniki monitoringu internetu” – podkreśla.
Monitoring ami można bezpłatnie testować na stronie Instytutu Monitorowania Mediów. Oprócz polskich zasobów internetu i social media, IMM od 2000 roku monitoruje także prasę, radio i telewizję.