Prezes Alert Media Communications napisał poradnik zarządzania kontaktem z dziennikarzami. Publikacja nosi tytuł „Media i Ty”.
W książce autor opisuje jak przygotować się do kontaktu z mediami, jak rozumieć swoją rolę i cele takiego spotkania, jak prowadzić rozmowy z dziennikarzami różnych mediów. Jej autor, Adam Łaszyn, to znany praktyk i wykładowca public relations.
„Media i Ty” zawiera także wskazówki, jak optymalizować spotkania z dziennikarzami, czym zaciekawić media, jak uniknąć pułapek dziennikarskich i własnych błędów. Czytelnicy znajdą tam także praktyczne procedury spotkań z dziennikarzami – od kontaktów z prasą, przez radio i TV, po kontakty z dziennikarzami internetowymi czy blogerami.
To pierwsza pozycja Wydawnictwa Message House, dostępna od października wyłącznie w sprzedaży internetowej. Więcej informacji na temat publikacji znajdą Państwo tutaj.
PRoto.pl jest patronem medialnym książki.