Jak rolę kierowników w komunikacji wewnętrznej postrzegają specjaliści komunikacji? Jak w procesie komunikacji wspierani są kierownicy? Między innymi na te pytania ma odpowiedzieć badanie organizowane przez Martis Consulting.
Jak zaznacza Dominika Lenkowska-Piechocka, szef zespołu ds. komunikacji wewnętrznej Martis Consulting, kierownicy są łącznikiem między „górą” a „dołem”. Dodaje przy tym, że teoretycznie są najlepiej poinformowaną grupą w firmie, mają nie tylko wiedzę strategiczną, ale również „czują” szeregowych pracowników, ponieważ zarządzają zespołami i są w codziennym z nimi kontakcie: „Co więcej, wykorzystują tę wiedzę do usprawniania procesów biznesowych komunikując ze sobą wspomnianą »górę« z »dołem« i »dół« z »górą« . Ale praktyka pokazuje, że jest inaczej”. Dalej zauważa, że nawet w firmach o wysokich standardach komunikacji wewnętrznej i rozbudowanych narzędziach, komunikacja kierownicza rzadko funkcjonuje jak należy.
Badanie ma na celu sprawdzenie jak komunikacja kierownicza wygląda w spółkach funkcjonujących na polskim rynku. „Interesuje nas też jak na tle międzynarodowych korporacji wypadają spółki notowane na GPW w Warszawie” – dodaje Lenkowska-Piechocka.
Zapraszamy do wypełnienia anonimowej ankiety: LINK
Partnerem technologicznym badania jest spółka SARE, partnerem medialnym PRoto.pl.