Poniedziałek
Pisaliśmy o tym w zeszłym tygodniu, piszemy i w tym:) Relacja z dziennikarzem wymaga od PR-owca wyczucia… i elastyczności
Instrukcja obsługi dziennikarza
Politycy filtrują z internetem, ale jeszcze nie jest to stały związek
Sałak: jeszcze długo poczekamy na kampanię opartą o internet
Wtorek
Były PR-owiec Polkomtela przeszła do TVP. Ciekawe, czy zapowiadane przez zwycięzców wyborów zmiany w telewizji publicznej obejmą również stanowisko rzecznika telewizji
Jest nowy rzecznik prasowy TVP
A w tym przypadku mamy sytuację odwrotną: były rzecznik został PR-owcem
Środa
Było o flircie polityków z internetem, teraz o dużo poważniejszej relacji: marketingu do PR-u. Marketingowcy nie widzą zbytnio miejsca dla PR-owców. Czy w przyszłości obie branże będą współpracować, rywalizować, a może będziemy mieli do czynienia z „szorstką przyjaźnią”?
Managerowie ds. marketingu nie dostrzegają zbyt dużej roli PR-u w korporacjach
APART zatrudnił PR-owca, żeby marka przykuwała uwagę nie tylko kobiet (swoimi produktami), ale także dziennikarzy
APART z nowym specjalistą ds. PR
Czwartek
Firmy raczej nie są zbyt aktywne na rynku pracy, jednak za wszystkich nadrabiają agencje
Coraz większy apetyt agencji na pracowników. W III kwartale najwięcej ofert opublikowało MSLGROUP
Za totalną współpracę klienta z mediami odpowiadać będzie agencja ITBC
Piątek
Niektóre media pewnie dopatrzą się w tej zmianie kolejnego dowodu na powiązania między obozem władzy i mediami 😉
Joanna Trzaska-Wieczorek: z Kancelarii Prezydenta do Infor Biznes